Здравейте колеги.имам един въпрос към вас.преди 2-седмици както си карах по магистралата с около 130км. Ми изписа "motor control system failure".колата леко загуби мощност и пак се оправи.това при по сериозно натискане на педала.като се прибрах във стара загора я закарах на майстор.той си свърши добре работата,смисъл такъв оправи (клапана който управлява турбината,мисля че така се казва,простете ако греша не съм много запознат с нещата).въпроса ми е следния : "преди 2000 обр. Колата е мудна докато не надуе след 2 и се изтрелва.откакто съм я купил е така,не я е барал майстора сигурен съм,както казвам отдавна е така колата".брат ми има същата като моята и си е серозна преди 2000. Колата е 147 1.9 jtd 115.катализатора е премахнат този основния и на двете коли. Колат не пуши турбото си свирка. Но... Е мудна.благодаря предварително на всички отзовали се.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем ускорение 147 1.9 jtd
Collapse
X
-
Трябва да се проверят доста неща,например ЕГР,дебитомер,но така е наизуст и няма да станеFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
-
Ми карай след 2000об.
На тая кола м/у 2000-3000об. и е най-добре.......
И определено ако искаш да тръгне от 1200об. например, няма как да стане.......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеМи карай след 2000об.
На тая кола м/у 2000-3000об. и е най-добре.......
И определено ако искаш да тръгне от 1200об. например, няма как да стане.......
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеМи карай след 2000об.
На тая кола м/у 2000-3000об. и е най-добре.......
И определено ако искаш да тръгне от 1200об. например, няма как да стане.......
П.С.Колега,казах ти вече какво да проверите,освен това проверете са скъсан въздуховод м/у дебитомера и турбинатаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеИма как да стане,но си трябва читав мапер
П.С.Колега,казах ти вече какво да проверите,освен това проверете са скъсан въздуховод м/у дебитомера и турбинатаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеИма как да стане,но си трябва читав мапер
П.С.Колега,казах ти вече какво да проверите,освен това проверете са скъсан въздуховод м/у дебитомера и турбината
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеМъри, на 1200об. турбото дали ще се е развъртяло достатъчно?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеTo e ясно че няма да е в бууст,ама поне да тръгва оттам става,мойта например си тръгва от 1300 об.,и смея да твърдя че колата е много приятна за каране
---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:09 ----------
Първоначално публикувано от Rusi_Rusev Покажи съобщениеБлагодаря колега,ще проверя уте че сега е малко късничко.а между другото къде се намира дебитомера по двигателя,ако може линк,снимка,или просто обяснение .Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Rusi_Rusev Покажи съобщениеАз казвам че на брат ми е усичка ти говориш неща извън темата и който не ми помагат!!!
Дай клип и на 2-те, да видим разликата!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеНа брат ти е осичка от колко точно оборота, че да бъдем точни!!!!!
Дай клип и на 2-те, да видим разликата!
Днес ще направя и ще кача... ми неговата немога точно да определя но има доста осезаема разлика ... .
Comment
-
Описаните симптоми при мен бяха от ЕГР-а, но да не забравяме, че не всеки път когато ни боли главата сме махмурлии или болни от нещо ... трябва си диагностика.
Колкото до изстрелването ... имах подобно усещане с предишния ремап - след 2500 оборота, като след 3500 спираше да се развърта ... но с новия ремап колата тръгва много хубаво, както е описал Мъри, след 1100-1200 оборота, няма резки промени, но върви много повече, дори до 5000+ оборота
Така че усещането за изстрелване не е критерий за вървеж, мощност, проблем с колата и т.н.sigpic
Comment
-
От понятията тръгва добре и е приятна за каране, до изстрелва се ми се струва има разлика....
Ся почистването на ЕГР-а (ако не е правено) не наложително и особено след него входа на смукателния колектор...... Там може и да има изненада и ефекта определено ще е положителен......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
Comment